Odborné informace C. H. Beck
kvalitní - kompetentní - kompletní

in stock
C.H. Beck in stock

Více pohledů

Korporátní strategie. Krok za krokem

Bez DPH: 445,45 Kč S DPH: 490,00 Kč
Autor:

Radim Červený, Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský

ISBN: 978-80-7400-620-3
Počet stran: 224
Typ Publikace: Ekonomické tituly
Objednací č.: BP116
Datum vydání: 12.12.2016
Vazba: Brožovaná
Dostupnost Skladem


Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních – strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce – uvádí se, že až z 80 %. Záleží však na tom, o jaké podnikání se jedná, v jakém prostředí a v jaké situaci je realizováno.
Myšlenkovým těžištěm řešení strategie nejvyšší úrovně, tzv. korporátní strategie, je v této publikaci model strategického řízení, který vznikl na Brno International Business School B.I.B.S. – vysoká škola na základě studia nejdůležitějších publikací západního strategického managementu a jenž je úspěšně ověřen dnes již téměř dvacetiletou praktickou aplikací v podmínkách našich firem.
Příručka přináší praktický návod, jak při formulaci korporátní (podnikové) strategie postupovat: 1. krok – Strategická analýza zaměřená na korporátní strategii. 2. krok – Návrh nové nebo redefinice stávající strategie, 3. krok – Předpoklady pro strategické řízení, 4. krok – Implementace strategie a kontrola jejího plnění.
Kniha navazuje na několik předchozích publikací, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy (business strategie), ale i na tzv. funkční oblasti – strategické řízení výroby, marketingu, nákupu, lidských zdrojů, IS/IT a financí.
Příručka je vhodná nejen pro studenty MBA, ale také pro manažery a vlastníky podniků.

Klíčová slova

strategie, korporátní strategie, strategické řízení, model strategického řízení
Zde nám můžete položit jakoukoli otázku ohledně právě zobrazeného produktu