Odborné informace C. H. Beck
kvalitní - kompetentní - kompletní

in stock
C.H. Beck in stock

Více pohledů

Strategie úspěšného podniku. Symbióza kreativity a disciplíny

Bez DPH: 627,27 Kč S DPH: 690,00 Kč
Autor:

Zdeněk Souček

ISBN: 978-80-7400-572-5
Počet stran: 456
Typ Publikace: Ekonomické tituly
Objednací č.: BEK68
Datum vydání: 5.5.2015
Vazba: Vázaná
Dostupnost Skladem


Nastoupila doba, kdy cestou k vítězství v oblasti podnikání je symbióza kreativity a disciplíny. Ta vede k unikátnosti podniku, která umožní dosažení jeho konkurenceschopnosti. Kniha se zabývá problematikou strategického řízení podniku. Jejím hlavním cílem je ukázat, jak v současném světě zformulovat a uvést do života strategii, která svou unikátností zajistí podniku konkurenceschopnost, a tím jeho přežití a další rozvoj.
Autor popisuje, jak by management českých podniků měl reagovat na zásadní změny a vývojové trendy, probíhající ve světě.
Jsou definovány zásadní odlišnosti operativního řízení od řízení strategického, které je vrcholným intelektuálním výkonem top managementu. Formulovány jsou principy strategického myšlení. Je popsán proces od rozhodnutí zpracovat strategii až k její implementaci a aktualizaci. Je také ukázáno, jak se přitom prolínají kreativita pracovníků s disciplínou při provádění jednotlivých aktivit.
Kniha obsahuje mnoho příkladů úspěšného i neúspěšného strategického řízení podniků, zejména těch, kde se autor na formulaci a implementaci strategií osobně podílel. Přitom se ukazuje klíčová úloha tvůrčích pracovníků, jejich týmů a zejména vedoucích osobností (leaderů) přinášejících nové vize a nápady.

Kniha má široké uplatnění. Je určena nejen vlastníkům a vedoucím manažerům firem, ale také těm, kteří chtějí s podnikáním teprve začít. V neposlední řadě je vhodnou studijní pomůckou pro studenty VŠ ekonomického zaměření a posluchače studia MBA.

O autorovi
Prof. Dr. Zdeněk Souček, DrSc. je nejen známým autorem řady knih a článků, ale především zkušeným praktikem, který pracoval v top manažerských funkcích v ČR i v zahraničí, ale také ve vědeckých, pedagogických a poradenských funkcích.

Klíčová slova

Strategie podniku,kreativita, disciplína,strategické myšlení,konkurenceschopnost
Zde nám můžete položit jakoukoli otázku ohledně právě zobrazeného produktu