+420 733 734 348 beck@beck.cz
Kniha navazuje na předchozí komentáře autorského kolektivu Tiskový zákon, Zákon o provozování rozhlasového a televizní vysílání, Regulace reklamy a Autorský zákon. V novém pojetí komentář zahrnuje zákony upravující činnost hromadných sdělovacích prostředků, ale i zákony a dílčí právní úpravu vztahující se k médiím v prostředí informační společnosti.
Snahou kolektivu autorů je nejen přinést praktický komentář jednotlivých ustanovení, ale též shrnout dosavadní praxi a judikaturu v oblasti veřejnoprávní regulace médií, regulace reklamy a ochrany spotřebitele a soukromoprávních soudních sporů souvisejících se svobodou projevu a ochranou autorských práv v prostředí médií.
Vyplněním e-mailové adresy a kliknutím na odkaz „Přihlásit“ uděluji společnosti Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o., IČO: 24146978, se sídlem Jungmannova 750/34, Nové Město, 110 00 Praha 1 (dále jen „C. H. Beck“), souhlas se zpracováním mých osobních údajů v rozsahu e-mailová adresa za účelem zasílání nabídek veškerých produktů společnosti C. H. Beck a dalších obchodních sdělení této společnosti, a to na dobu 5 let, příp. do dřívějšího odvolání tohoto souhlasu či do okamžiku, kdy se stanu zákazníkem společnosti C. H. Beck.
Tento souhlas mohu kdykoliv odvolat, a to kliknutím na odhlašovací odkaz v doručeném emailovém obchodním sdělení nebo zasláním odvolání souhlasu na e-mailovou adresu beck@beck.cz.
Další informace o zpracování mých osobních údajů a souvisejících právech naleznu zde.