+420 733 734 348 beck@beck.cz

Spotřebitelé a marketing

Ekonomické tituly | 384 stran | vydáno 06. 09. 2018
Autor
Více Méně
15% Sleva
15% Sleva
Akce platí do:
1. 12. 2023
  • 552,50 Kč s DPH 502,27 Kč bez DPH
    Původní cena: 650 Kč
    15% Sleva
    Sale Price

Skladem

Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. V první kapitole je vysvětlen pojem „spotřební chování“ a jsou objasněny základní modely sledování spotřebního chování. V... Více

Související tituly

Související tituly

Více o titulu

Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku.
V první kapitole je vysvětlen pojem „spotřební chování“ a jsou objasněny základní modely sledování spotřebního chování. V dalších kapitolách jsou pak podrobněji vysvětleny faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Samostatná kapitola podrobně přibližuje průběh kupního rozhodování spotřebitele, ale rovněž jeho ponákupní chování. V rámci této kapitoly jsou také vysvětleny například typy rozhodovacích procesů či tzv. adopce nových výrobků. Poslední, šestá kapitola je věnována otázce segmentace spotřebitelů; jsou popsány jednotlivé fáze procesu segmentace trhu a vysvětleny hlavní koncepty, metody a techniky tohoto procesu.Teoretické pasáže jsou vhodně doplněny aktuálními daty z rozsáhlého výzkumu společnosti MEDIAN.

Detaily

  • Objednací číslo: BEK72
  • ISBN: 978-80-7400-693-7
  • Vydání: 1.
  • Datum vydání: 06. 09. 2018
  • Typ publikace: Ekonomické tituly
  • Počet stran: 384

Ke stažení